klanten

Wat je duurzaam doet, doe je blijvend goed.”

Topclass

  • Pressure cooker van de service training
  • Walk your talk
  • Enthousiasmeren

Waarom een topclass?

Een excellente service & hospitality organisatie start bij managers die aligned zijn. Een sterke servicegerichte organisatie vraagt de kracht van managers om 100% betrokken te zijn om de visie van de organisatie te delen op service & hospitality. Daarnaast zullen zij medewerkers moeten helpen de gezamenlijke visie en ambitie te bereiken, waarbij zij een rol model zijn voor excellent service gedrag

Bij de start van de topclass wordt de strategische noodzaak verhelderd door de directie. Ook wordt aangegeven wat de operationele doelen zijn voor het management. Tijdens de topclass participeert het management of bedrijfsleiders. De topclass wordt een echte training. Principe is ‘walk your talk’ waarbij het uitgangspunt is dat jezelf service & hospitality on top of mind hebt om medewerkers erop te coachen. Zij beleven de gehele customer journey om de koppeling te maken naar excellente service & hospitality.

Programmapunten

  • Strategische noodzaak en plaats traject in strategie en visie
  • Ervaren van de training voor medewerkers
  • Beleven van customer journey
    • Wat doen concurrenten?
    • In gesprek met klanten – verwachtingen in beeld
  • Winnaarsmentaliteit creëren
    • Doelen stellen en stretchen
  • Intrainen vaardigheden (deels met acteur) binnen alle stappen van de customer journey
  • Rol in het vervolg: coaching on the job (middels o.a een toolkit)

Resultaten

Na de topclass is er draagvlak en alignement gecreëerd bij het management en bedrijfsleiders om de nieuwe gewenste situatie uit te dragen aan de medewerkers.
Er zal extra aandacht worden besteed aan de borging.

Hieronder vindt u voorbeelden van interventies die gecombineerd of los kunnen worden ingezet.