klanten

Wat je duurzaam doet, doe je blijvend goed.”

Andrew Sobel: Toolkit

Bouwen aan duurzame klantrelaties

Waarom deze toolkit?

In de 21e eeuw, waarin relaties complexer worden, contacten steeds vluchtiger zijn én het verkrijgen van duurzame relaties de sleutel is voor het succes van uw onderneming, bieden wij u een programma dat u helpt met het bouwen van duurzame relaties en het onderhouden en uitbouwen van uw bestaande relaties. We richten ons op een levenslange klantloyaliteit. We gaan in op hoe u uw klanten voor het leven kunt verbinden door vertrouwde relaties op te bouwen, welke resulteren in een hogere retentie en meer omzetgroei. Lees hier over de inhoud van de training.
Naast het trainingsprogramma faciliteren we u met een uitgebreid aanbod aan interventies, om een duurzame gedragsverandering voor uw sales en accountmanagers te bereiken:

  • Een uitgebreid e-learning programma
  • 1 jaar lang bouwen aan duurzamen relaties: 52 weken cursus, iedere week ontvangt u een les per e-mail
  • Learning-on-the-go: 84 audiofragmenten met de 26 cruciale lessen voor het bouwen van relatiekapitaal (downloadbaar op ieder device (PC, tablet, telefoon) (voor onderweg)
  • Een gallerij met 40 full HD videos met voorbeeld gesprekken
  • 170 pagina werkboek
  • Online Trusted Advisor Assessment
  • Live training follow up
  • Webcast
  • Webinars voor champions waardoor zij intern verder faciliteren
  • Coachingswerkboek en programma
  • Training voor Strategisch Accountmanagent

toolkit1

Hieronder vindt u voorbeelden van interventies die gecombineerd of los kunnen worden ingezet.