klanten-aan-het-woord

Plannen en organiseren

  • Actie lijst beheren
  • Juiste keuze maken
  • Prioriteiten kiezen
  • Outlook gebruik

Waarom deze training?

Loopt u weleens over met alle vragen, taken, mails, opdrachten en afspraken die er op u af komen? Leer tijdens deze training hoe u hier mee om kunt gaan.

U leert de belangrijkste principes van de Getting Things Done methodiek en de vijf fasen van Mastering Workflow beschrijven. U leert zaken die actie behoeven te definiëren in bruikbare dingen in concrete vervolgstappen en succesvolle resultaten. Door bij te blijven op de grote lijnen, leer je de kleine details te managen.

Daarnaast leert u strategieën over het omgaan met achterstand van e-mail en uw e-mail te structuren naar actie en beheer. U leert met het Getting Things Done systeem in de Windows-desktop-versie van Outlook om uw productiviteit naar een hoger niveau te brengen.

Programmapunten

  • workflow
  • beslissingen nemen
  • creëren van je eigen GTD-systeem
  • email strategieën
  • archiveren
  • uitstelgedrag
  • prioritering
  • gebruik van Outlook

Resultaten

U legt alles vast dat vraagt om uw aandacht en zorg. U maakt hierin de juiste actielijst en beheert deze. Daarnaast organiseert u informatie in de meest gestroomlijnde manier, in de juiste categorieën, gebaseerd op hoe en wanneer het nodig is om erbij te kunnen. U maakt de juiste keuzes op ieder moment.