partners

Telkens een andere business partner, dat betekent nooit de waarde van langdurig partnership.”

Innovatie catwalk

  • leveranciers als ogen en oren van de markt
  • versnelling in innovatie (accelerator)
  • blinde vlek verminderen

Waarom deze interventie?

Innovatie wordt steeds belangrijker om voorsprong te behouden. Een nieuwe manier van denken, innovatielabs, incubators, thought leaders, een startup mentaliteit etc. zijn nodig voor de wereld van morgen. Te vaak vertellen bedrijven aan de leveranciers wat de vraag is war ze hun aanbod op kunnen afstemmen. Klassiek zijn natuurlijk de aanbestedingen waarbij de ruimte om met innovatie te komen beperkt is. De vraag is echter of organisaties en meer specifiek inkopers het beste weten wat de trends in de markt zijn en weten wat de klant wil. Voor hun voortbestaan zijn leveranciers genoodzaakt continu voor te blijven lopen en bezig met trends om hun klanten te verrassen. Door het inrichten van een innovation catwalk geef je leveranciers een podium. de catwalk kun je naar wens uitbreiden met nieuwe leveranciers of zelfs klanten (co-creatie).

Programmapunten

  • doelstelling innovation catwalk
  • stappenplan voor opzet en implementatie van innovation catwalk
  • uitgangspunten innovation catwalk
  • briefing van huidige leveranciers
  • selectie en briefing van nieuwe leveranciers (startups)
  • coördinatie van catwalks
  • output innovation catwalk
  • optioneel uitwerking in innovation lab

Resultaten van de interventie

De innovation catwalk leidt afhankelijk van de doelstelling tot nieuwe oplossingen voor ‘problemen’ van klanten, nieuwe energie, nieuwe ideeën en zelfs nieuwe ‘ventures’. De innovation catwalk zorgt dat je voor blijft lopen:   Learn today to be prepared for tomorrow!

 

Hieronder vindt u voorbeelden van interventies die gecombineerd of los kunnen worden ingezet.

 

Interventietraject

Employee development

  • Energie, Passie, Plezier
  • Effectief Assertief
  • Kunnen, Willen en Durven Beinvloeden
  • Proactiviteit
  • Interne klantgerichtheid
  • Complexe Informatieoverdracht
  • Netwerken
  • Adviesvaardigheden
  • Omgaan met cultuurverschillen

Interventietraject

Employee development

  • Energie, Passie, Plezier
  • Effectief Assertief
  • Kunnen, Willen en Durven Beinvloeden
  • Proactiviteit
  • Interne klantgerichtheid
  • Complexe Informatieoverdracht
  • Netwerken
  • Adviesvaardigheden
  • Omgaan met cultuurverschillen