partners

Telkens een andere business partner, dat betekent nooit de waarde van langdurig partnership.”

Inhuur, binden en boeien van derden

  • vormen van inhuur
  • flexibiliteit binnen de strategie
  • voor- en nadelen inhuurconstructies
  • communiceren met externen
  • contactproces inrichten voor binden en boeien

Waarom deze training?

Steeds vaker wordt gewerkt met externen via professionele bureaus of direct. Een flexibele schil is belangrijk om minder kwetsbaar te zijn, om piekmomenten op te vangen of om schaars talent aan je organisatie te binden. Er zijn echter ook financiële risico’s als dit proces niet goed wordt ingericht. Daarnaast is het net als met vast medewerkers belangrijk na te denken hoe deze vaak belangrijke externen te binden en boeien zodat ze loyaal blijven aan uw bedrijf.

Programmapunten

  • nut en noodzaak van flexibiliteit
  • bestuderen inhuurproces van het bedrijf
  • wettelijke vereisten aan inhuur derden
  • visie op inhuur derden ontwikkelen
  • inrichten contactcyclus met derden
  • bindingsfactoren voor derden
  • voeren van motivatiegesprekken met derden


Resultaten van de training

Na de training heeft u een duidelijke visie op de inhuur van derden, weet waar kansen en risico’s liggen en heeft u een tactisch plan om derden te binden en boeien.

 

Hieronder vindt u voorbeelden van interventies die gecombineerd of los kunnen worden ingezet.

 

Interventietraject

Employee development

  • Energie, Passie, Plezier
  • Effectief Assertief
  • Kunnen, Willen en Durven Beinvloeden
  • Proactiviteit
  • Interne klantgerichtheid
  • Complexe Informatieoverdracht
  • Netwerken
  • Adviesvaardigheden
  • Omgaan met cultuurverschillen

Interventietraject

Employee development

  • Energie, Passie, Plezier
  • Effectief Assertief
  • Kunnen, Willen en Durven Beinvloeden
  • Proactiviteit
  • Interne klantgerichtheid
  • Complexe Informatieoverdracht
  • Netwerken
  • Adviesvaardigheden
  • Omgaan met cultuurverschillen