klanten-aan-het-woord

"Vakmanschap en voorsprong is een leven lang leren."

Premium service

premium service

Memorabele momenten

De donkere dagen duren nog even voort. We hebben de tijd van gezelligheid, warmte, feest, cadeaus en familiegevoel weer achter de rug. Een tijd om terug te kijken en vooruit te kijken naar 2016. Voor veel retailers was 2015 een moeilijk of zelfs desastreus jaar. Anderen waren de winnaars. Een nieuw jaar brengt nieuwe doelen en nieuwe kansen. Ook in 2016 is het doel de klant zich welkom te laten voelen in de winkels, oprechte aandacht te geven, met een passende aankoop de winkel te verlaten en met een goed gevoel graag terug te komen.

Lees meer...

Geluk gaat voor succes uit

Geluk gaat voor succes uit

Stap voor stap je gelukkiger voelen? dat willen we allemaal wel. Toch zijn er dagen, situaties en omstandigheden , waarbij je het gevoel hebt dat je er niks aan kunt doen. Erger: je doet niks, want je hebt de ervaring dat het toch niet uitmaakt. Je levert geen prestaties waar je blij van wordt, maar die erbij horen. In organisaties gaat op deze wijze 40-60 % van de energie verloren, medewerkers ervaren geen betrokkenheid, hebben een betekenisloos perspectief en een opgelegde ambitie. hoe kom je uit dit gevoel van hulpeloosheid?
Shawn Achor (geeft colleges over geluk aan Harvard University) vraagt in trainingen zijn gehoor om de volgende situatie voor te stellen. Ik vraag je , doe even mee.

Lees meer...

Geluk

Geluk
Een streven waar we meer en meer invloed op uit kunnen oefenen. Door de opkomst van de positieve psychologie in de laatste 2 decennia weten we meer over de knop waar we aan kunnen draaien op weg naar meer geluk. Martin Seligman is een van de grondleggers van de positieve psychologie. In zijn boek Optimisme wordt duidelijk dat dit is te leren. Grofweg blijkt uit onderzoek dat we 40% van ons geluk zelf kunnen beïnvloeden. Het trainen van geluk is waar veel van mijn coaching zich op richt. Soms heel expliciet en soms als bijvangst van een andere coachingsvraag.

Lees meer...

Sociale media zijn handig maar niet altijd leuk!

Roosje Boom (37) is Commercial Director bij Moovs. Ze is verantwoordelijk voor alle trainers van Moovs en ontwikkelt en verzorgt daarnaast trainingen op het gebied van sales, service en leadership. Als psycholoog is ze bovendien gespecialiseerd in stress en burn-out coaching. Boom is als accountmanager het aanspreekpunt voor diverse klanten als onder andere KLM, Albert Heijn, HEMA en Transavia.

Lees meer...